miercuri, 31 decembrie 2014

"52" sau 2014 în imagini

La începutul anului ce tocmai ne părăseşte mi-am propus să fotografiez cel puţin o dată pe săptămână la răsărit sau la apusul Soarelui, pentru a valorifica lumină caldă sau cea în nuanţe intense din preajma celor două momente fotogenice ale zilei, dar şi pentru o motivaţie în plus în admira spectacolul oferit de natură, în special dimineaţa devreme. Uşor de zis, dar greu de făcut, mai ales într-un an cu multe zile ploioase şi  înnorate. N-am adunat cele 52 de imagini, câte una pentru fiecare săptămână a anului, dar am surprins câteva cadre care mie îmi plac. Sper să vă placă şi vouă:


1. Dimineaţă ancestrală în depresiunea Transilvaniei

2. Apus pe Valea Bârgăului

3. Josenii Bârgăului în amurg

4. Apus pe Creasta Cocoşului

5. Revitalizare -  pădurea Codrişor- Bistriţa

6. Casa Tradiţională - Roşia de Bihor

7. Roua

8. Delicat

9. Seară de vară pe plaiurile Bârgăului

10. Apus peste Rodnei

11. Grădina cu rododendroni - Lala- munţii Rodnei

12. Seară pe Zurzugău

13. Ceţuri de dimineaţă peste Tinovul Mohoş - Sfânta Ana

14. Dimineaţă la Viscri

15. Pescari la Marea Neagră

16. Contemplare - Tuzla - Marea Neagră

17. Plaiuri bucovinene - Pasul Tihuţa

18. Ceţuri -  Ţinutul Pădurenilor

19. Valea Blaznei

20. Momente magice

21. Delicat

22. Calul lui Harap - Alb


Mulţumesc tuturor celor care îmi urmăresc şi îmi apreciază activitatea fotografică. Mulţumesc celor care au ales unul dintre calendarele mele pentru anul 2015!

Să aveţi un An Nou Minunat şi să ne vedem cu bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu