miercuri, 1 aprilie 2015

Vizitatorii

Iarna asta am avut parte de nişte oaspeţi neaşteptaţi. De la sfârşitul toamnei şi  până nu demult, hrănitoarea pe care am amplast-o în zarzărul din faţa casei a atras numeroase cete de piţigoi gălăgioşi, vrăbii şi ţicleni. Cel mai constant oaspete a fost însă un botgros, care ne dădea deşteptarea aproape în fiecare dimineaţă, cu lovituri puternice, ritmice şi constante cu ciocul în geam.











P.S. Pe lângă ziua păcălelilor, data de 1 aprilie marchează şi Ziua Internaţională a Păsărilor, data fiind aleasă în urma semnării la 1 aprilie1906 a Convenţiei Internaţionale pentru Protecţia Păsărilor, dar şi a momentului ce marchează migraţia păsărilor, odată cu venirea primăverii în emisfera nordică.

2 comentarii:

  1. Probabil vrei să zici țicleni, nu sitari :-) Cred că te-ai încurcat cu denumirea în latină...
    Faine capturi, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa-i ! Am corectat :) .
      Mersi, a fost destul de uşor să le surprind, doar lumina fiind uneori cam slabă.
      La unele cadre am fost nevoit să schimb chiar şi obiectivul din tele în standard, pentru că mă aflam sub distanţa minimă de focus.

      Ștergere