luni, 16 mai 2016

Bujorul de la Zau de Câmpie

Am revenit la Zau de Câmpie pentru spectacolul oferit de înflorirea bujorul de stepă, după mai bine de 10 ani. Atunci eram într-o aplicaţie cu Facultatea de Geografie. Acum am avut timp destul pentru a-l fotografia şi a-l admira.

Deşi se poate parca chiar lângă rezervaţie, am ales să ne apropiem per pedes, pentru a intra mai bine în atmosfera locului. Şi, deşi erau şi câţiva nori mai ameninţători, nu am regretat, pentru că am avut ce vedea. Culmile ce înconjoară rezervaţia oferă perspective largi, până departe înspre culmile Apusenilor, sau înspre Orientali, atunci când ne îndreptam privirile înspre Răsărit.

După o scurtă aversă, atmosferă clarificată, norii şi razele soarelui aprope de asfiinţit au creat condiţii ideale pentru fotografiere.

Enjoy!



Plai cu oi

Spre Apuseni


Spirala de "aur" :)






 Pe curând !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu